Pojawi się kolejne okienko – Opłać, przekieruje Cię do płatności bankowej, płatność obsługiwana jest przez platformę Pay U na podstawie oraz zgodnie z regulaminem platformy Pay U. Więcej informacji na stronie www.payu.pl/metodypłatności
W międzyczasie na adres mail otrzymasz informacje:
mail z linkiem do potwierdzenia wizyty lub jej anulowania,
drugi z możliwością opłaty (ale jeśli już to zrobiłeś uznaj go za nieważny),
z informacją o transakcji Pay U (czyli dla kogo zrobiłeś płatność, na jaką kwotę, możesz sprawdzić również status tej transakcji).
Oczekuj na kod recepty, kontakt z lekarzem bądź informacje.
Polityka zwrotów
Opłaty za usługi są podane w cenniku znajdującym się na stronie Epimedium www.epimedium.com.pl
Płatność za usługę konsultacji on-line jest pobierana w trakcie rejestracji
Użytkownik jest informowany o momencie i wysokości płatności i ma możliwość rezygnacji z usługi przed jej uiszczeniem
Użytkownik ma możliwość rezygnacji z usługi on-line po dokonaniu płatności, a przed wykonaniem usługi
W takiej sytuacji płatność jest zwracana użytkownikowi poprzez platformę Pay U
Usługa uważana jest za wykonaną w momencie wysłania e-recepty, karty informacyjnej z konsultacji, wyników, porady, zaleceń
W celu otrzymania zwrotu płatności za niewykonaną jeszcze usługę Pacjent powinien skontaktować się z recepcją tel. 12 423 45 01 lub na adres e-mail: recepcja@epimediumgabinetlekarski.pl
Płatność zostanie zwrócona Pacjentowi, jeżeli lekarz uzna, że ze względu na stan zdrowia lub prawidłowość leczenia Pacjent wymaga osobistej konsultacji lekarskiej
Zwrot zostanie dokonany w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania informacji o rezygnacji z usługi lub braku możliwości jej realizacji
Płatności są realizowane wyłącznie przy pomocy platformy Pay U (Pay U S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 186).
Płatności realizowane są na podstawie oraz zgodnie z regulaminem operatorem płatności
Polityka reklamacji
Pacjent ma prawo składać reklamację
Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, datę wykonania usługi, wskazać czego dotyczy reklamacja i ewentualne żądania
Reklamacje będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu
Usługodawca dołoży wszelkich starań aby udzielić odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej wpływu
Reklamacje rozpatruje lekarz wykonujący usługę
Reklamacje należy zgłosić telefonicznie tel. 12 423 45 01 lub wysłać na adres e-mail: recepcja@epimediumgabinetlekarski.pl
Skontaktuj się z nami
Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami, a nasi pracownicy odpowiedzą tak szybko jak to tylko możliwe!