Regulamin usług

Sposoby płatności.

  1. Gotówka
  2. Płatności elektroniczne
  3. Płatności za pośrednictwem serwisu Pay U

Jak dokonać płatności za usługę on-line?

  1. Wejdź na stronę www.epimediumgabinetlekarski.pl – zakładka Rejestracja
  2. Wybeirz lekarza, kliknij medfile
  3. Znajdź usługę on-line, pojawi się okienko z terminami
  4. Wybierz termin i godzinę
  5. Uzupełnij formularz rejestracji: imię, nazwisko, adres e-mail
  6. Pojawi się kolejne okienko – Opłać, przekieruje Cię do płatności bankowej, płatność obsługiwana jest przez platformę Pay U na podstawie oraz zgodnie z regulaminem platformy Pay U. Więcej informacji na stronie www.payu.pl/metodypłatności
  7. W międzyczasie na adres mail otrzymasz informacje:
    • mail z linkiem do potwierdzenia wizyty lub jej anulowania,
    • drugi z możliwością opłaty (ale jeśli już to zrobiłeś uznaj go za nieważny),
    • z informacją o transakcji Pay U (czyli dla kogo zrobiłeś płatność, na jaką kwotę, możesz sprawdzić również status tej transakcji).
  8. Oczekuj na kod recepty, kontakt z lekarzem bądź informacje.

    Polityka zwrotów

    1. Opłaty za usługi są podane w cenniku znajdującym się na stronie Epimedium www.epimedium.com.pl
    2. Płatność za usługę konsultacji on-line jest pobierana w trakcie rejestracji
    3. Użytkownik jest informowany o momencie i wysokości płatności i ma możliwość rezygnacji z usługi przed jej uiszczeniem
    4. Użytkownik ma możliwość rezygnacji z usługi on-line po dokonaniu płatności, a przed wykonaniem usługi
    5. W takiej sytuacji płatność jest zwracana użytkownikowi poprzez platformę Pay U
    6. Usługa uważana jest za wykonaną w momencie wysłania e-recepty, karty informacyjnej z konsultacji, wyników, porady, zaleceń
    7. W celu otrzymania zwrotu płatności za niewykonaną jeszcze usługę Pacjent powinien skontaktować się z recepcją tel. 12 423 45 01 lub na adres e-mail: recepcja@epimediumgabinetlekarski.pl
    8. Płatność zostanie zwrócona Pacjentowi, jeżeli lekarz uzna, że ze względu na stan zdrowia lub prawidłowość leczenia Pacjent wymaga osobistej konsultacji lekarskiej
    9. Zwrot zostanie dokonany w terminie do 5 dni roboczych od momentu otrzymania informacji o rezygnacji z usługi lub braku możliwości jej realizacji
    10. Płatności są realizowane wyłącznie przy pomocy platformy Pay U (Pay U S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 186).
    11. Płatności realizowane są na podstawie oraz zgodnie z regulaminem operatorem płatności

    Polityka reklamacji

    1. Pacjent ma prawo składać reklamację
    2. Pacjent zobowiązany jest podać swoje dane osobowe, datę wykonania usługi, wskazać czego dotyczy reklamacja i ewentualne żądania
    3. Reklamacje będą rozpatrywane według kolejności ich wpływu
    4. Usługodawca dołoży wszelkich starań aby udzielić odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej wpływu
    5. Reklamacje rozpatruje lekarz wykonujący usługę
    6. Reklamacje należy zgłosić telefonicznie tel. 12 423 45 01 lub wysłać na adres e-mail: recepcja@epimediumgabinetlekarski.pl

Skontaktuj się z nami

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami, a nasi pracownicy odpowiedzą tak szybko jak to tylko możliwe!


    Epimedium Decoration
    Epimedium Decoration